Little Thoughts Mothers' Day posted by

First of all, HAPPY MOTHERS' DAY TO ALL THE MAMAS IN THE WORLD!!!

Whether it's from you to your mum, or from you to your mum's mum, or from you to your wife.. Or from you to your friend who is a mum.. Little Thoughts hope we can play a tiny part of your lovely gesture to show a little appreciation for all the mums around you.

So as you can see from above, those three that i picked for the artwork are my favourite three cuts from the new bouquet designs added for Mothers' Day.

The top most pastel purple lilac / pink / cream one is my utmost favourite O.O I may be biased and i know Mothers' Day is mostly about carnations and carnations are beautiful but hydrangeas (as you saw in the pastel bouquet) expresses the giver’s gratefulness for the recipient’s understanding.. =)

My sister Pearl designed all of these bouquets and she is a mother of 3, soon to be 4 =))) I am very proud of her. And we hope as you do, that the special ones who received this, will smile.

Some of the new designs. The red and peach carnations (bottom two) will look EVEN more beautiful when they bloom. I know cox i saw them again 1 day after the photoshoot.

❤︎ SPECIAL BUNDLE DEAL ❤︎
(For self-collection)
For Mothers' Day special, we are bringing you this bundle deal for just $80!

The bundle deal consists of:

- A bouquet of size approximately 22cm

- 925 Sterling Silver bracelet (size adjustable)

- Standard card (blank inside) designed by Little Thoughts

I'm sorry the bracelet can't be seen too well on colour backgrounds (we tried on pink and turquoise to suit the company's style) so i got Josh to help me take one picture of the actual product with black background. He is freaking genius. Finally a picture that does the bracelet justice!

The dangling details are textured matte. And wrist size is adjustable as you can figure from the picture. Quite elegant and chic when a lady puts it on! Hope you guys will like it!

Limited bundle deals available so do make your order fast. Last Valentine's Day we had to turn down many many many orders (especially on the 12th, 13th and even 14th Feb itself!!!) cox we really don't want to do things hastily and would prefer to focus and make best of what we already committed to.

This Mothers' Day will be the same!!!

Good news is we have opened up SELF-COLLECTION OPTION!!!

For 10th May and 11th May (Saturday and Sunday, 12pm - 8pm) so if you prefer to collect your bouquet(s) and gifts before your family lunch / dinner, you could!

Self-collect saves you $15 delivery charge and lets you collect the bouquet at a time of your convenience. Of course delivery is still available! Do fill in all your details good during checkout!

Address for self-collection will be emailed to you right after confirmation! It's quite accessible one it's near Macpherson. So don't worry!!! ^.^

Me and Pearl are both looking forward to be at your service hahaha.

Browse for your bouquets and gifts at Little Thoughts

I LOVE JAPAN - Gotemba Premium Factory Outlet posted by

HARROWWWW AGAIN!!! Official day one in Japan we planned to go to Hakone (next post!) and it's quite far out Tokyo so on the way we drop by Gotemba Premium Outlet in hope to bag some cheap and good stuff!!! And i did bought quite a fair bit!!!

You can find the list of brands HERE. It's crazyyyyyy!!! It's like a whole town FILLED with big brands and small brands!!! From Japanese labels to international labels.. Everything at a discount!!!

Beside our hotel.. The first sakura tree i saw in my whole life =))))) It's just a standalone one.
Picked up one from the flower.. It's still perfect =)) There's some kind of.. Serenity in a small alley like this.. Where you can pick up a perfect flower that just fall from the tree.
I love Japan, i love Japan everywhere.
Taking the subway to go meet Watanabe!!! He is Sio's bestfriend and he is an angel!!! He took us around in the car for two whole days!!! That means he took 2 days off work for us!!! Super thankful!
After we grab a quick one from combini for the road trip!
Introducing Watanabe!!! Hahah! ROADTRIP STARTS!!!!!!
Josh moved to the back cox i kept moving around and hit my head on the bar.. Like many times lol. So we switch seats. Cox i bo xi diam.. He xi diam. Lolol.
This time we are still Samantha and Qiu.
After this we are forever #onigirigirls ^.^V Hahaha! I even made a song for our debut album!!! "Onigirigirls~~ Tamago~ Mentaiko~ Oni onigirigirls~ Oh yeah yi yeah yi yeah~" O.O
Happy~~~ I love road trips loh. Cox it's just one person drive..... Lolol.
While the rest pig out O.O Hahah! My breakfast!!!!! I LOVE THE SEASONAL FRUIT JUICE PACKS!!!! I make sure i try every different flavour when i'm there if i can!!!
This one is berries unite ^.^V Taste like a sweet only!!! I LOVE IT~~
If you ever see this....... YOU HAVE TO BUY ITTT!!!!!!! It's crab flesh + wasabi cheese!!!!!!! AND IT IS SO GOOD!!!!!! Omg not sure if i tio gong tao or everything just really taste so good in Japan!
Stop over for toilet break at a pit stop station and saw this cute Anpanman beverage machine!
The toilet is beyond first class omg. Got like a vanity room and table with powerpoint! Can do your full makeup and hair there lol. And there's a board to tell you which cubicle is occupied / free. And it's sooooo clean and dry!!! It makes you appreciate Japan standard for everything even more!!!
With roadside flower =_= Roadside flowers also so chio. Watanabe prolly laughing at the back going "Heh. Tourist" Lolol.
Siew mai using pork from black pigs. Lol. Samantha maybe find the styrofoam more appetizing?
MY MUST-HAVE!!!!! Baby Cheese and grapes!!!! Freaking gourmet dessert time on the car!
 And we arrived at Gotemba Premium Outlets!!!

I was in particularly going for Lowrys Farm, Snidel, Ciao Panic and Samantha was going for Prada and likes. Lolol. But in the end we bought shopped quite a lot more than items from those shops!

The guys also did some shopping for their girlfriend / wife! Haha.

I ALMOST bought a solid perfume necklace from Chloe!!! Lucky i control never buy cox i know i wanna buy simply cox it's chio and smell quite pleasant lah but i'd never wear it i'd just keep it in my drawer and admire it.

Just like the Jill Stuart blusher i bought for $50 on my previous Japan trip =XXX I until now haven't open it =XXX  But it's okay, maybe next time i can pass to my daughter and tell her it's 传家之宝 lol.

My face + a Samantha doing a "我飞的最高最远~ 我的梦无际无边~" Lolololol.
EVERYONE~~~~~ ^.^ I LOVE ALL OF THEMMMM!!!!
Poor trio. Me and Samantha shop around so much that the three of them just give up hahaha. Luckily there are plenty of seats outside all the shops!!! So the three of them can sit around like they are at 养老院 (old folks home lol). someone bring them the chessboard.

ONE THING I LOVEEEE ABOUT GOTEMBA!!!!!!!

Lotsa people bring their doggies there!!!!

Don't worry the Japanese are very very civil about dog-bringing lol. So totally no doggy smell and the place is very open-space. Doggies are not allowed inside the shops and are always on leash. But you can see them and their owners walking together everywhere outside the shops!!!!!

A bit hard to pull the level for this picture.. Cox if i want the white retriever to look just nice, the black poodles will be too dark. But if i wanna make the poodle details show, the retriever becomes over-exposed. Lolol. I don't know how the owner snaps pictures of them together.
Hello cutie!!!
Cute shiba giving me a sleepy look!!! Hahaha!
Went to a sushi shop within the premium outlet!!! MUST try these soup if you are a soup lover! The base is very thick!!! Flavour is super strong and authentic!
Sam, Sio having a stroke again and Watanabe ^.^
Me and my Josh ^.^
We ordered a lotttttt of food!!!!!! Excuse me can you please look at the unagi tempura sushi. LOLOL. It's totally overflowing. And the uni sushi!!! What the heck hahaha.
Group shot of the first batch of food!
TIME TO FEASTTTTTTT RAHHHHHHH!!!!
Not really. Lolol. I don't take raw food so.. I can has tamago. Lolol.
AND KANIIIII!!!!!!! This one is REAL FREAKING WHOLE CRAB LEG!!! I think it's even more li hai than kani!!! It tastes soooo sweeeet and yumssss!!!
BEST. FREAKING. FISH. I. EVER. HAD. IN. MY. LIFE. FULLSTOP. Lolol. NO JOKE LAH!!! This fish is soooooooo good it just melts in my mouth and it's soooooo fatty!!!! I don't know what it's call but it sounded something like.. Eng gah wah or something. Samantha ordered it!

We ordered so much until we cannot finish right. End up the meal for 5 person cost $150 only.

What the heck.

I am so totally going back to Japan, hopefully soon!!!

That's that for now!!!

I'd say check out the premium outlet if you love to shop!!! You'd definitely be able to find something that's cheaper than what you can find outside!!! And all the big brands from Japan and overseas are there so it can't go wrong!!! But if you're not a shopping person then maybe still go check it out for the sushi hahaha. And the doggies and the beautiful ambiance!!!

Especially let's say you're heading to Hakone, you should definitely drop by Gotemba! Cox it's on the way!!! Okay next post about Japan soon okay!!! ^.^

I gotta go finish up my advertssss dee =( If not Weds i'm flying off for my surgery!!!

Okay bye bye!!! Hope your weekends been good to you ^.^

I LOVE JAPAN - Arrival to eat, shop and eat posted by

HARROW!!!

This is the start of my Japan trip. I snapped like thousands of pictures O.O And this is the first time in the longest time me and Josh actually went on an all-leisure trip so..

SORRY IMMA SPAM YOU WITH JAPAN AWESOMENESS!!!! =DDD

This is just post 1 of 10...... O.O I cannot not put all the pictures cox i had so much fun time. That, or i travelled way too long to get to the places that i cannot not document it down. Lolol.

And i made this trip cox i have been dying to see the sakura for the first time in my life =)) So this trip is sort of like my dream come true ^.^ For that i felt really inspired to do something!!!

Will start it soon and see where it'd take to!

Stupid air limousine the glass damn tinted. Haha. Hao hao de Japan sunlight become all blue.
Ain't gonna stop me from camho-ing!
Right outside our hotel. My outfit list : Jacket from JRunway, top from Bugis Street, freaking $5 only!!! Shorts from JB $4, bag from Longchamp, shoes from online i forgot where. I love these kind of sneakers lor. This one is platform one. I have another wedge one which is more comfy!
Do what you need to do in Japan. Lolol. Snapshots with all the pretty little things!!!
Okay about enough lah hahah.
Super happy shot on the walk out to hunt for our first appetizer.. RAMEN! Haha. Sam jiejie so tired until her eyes become double eyelid lolol. Is chio one hor if she got double eyelid. I have been psychoing her to go Korea with me next week lolol. She is tempted. I'd keep trying.
PEACE.
Only in Japan.. Random selfie with messy hair on the street, still look chio. Lol.
Randomly walked past a newly opened ramen shop!!! Like it opened one day before we arrived. Haha. IT IS SUCH A GOD-GIFT ENCOUNTER cox the ramen..... WAS SOOOOOOO GOOD!!!
Only thing is.. Their chef shout motivational cheers like ALL the time hahaha. But if you like macho Japanese guys shouting damn manly while cooking you your ramen.. Please try! Haha!
Sam and me ^.^
Josh who got a headache not long after hahaha. Cox the shouting too loud too often.
HERE COMES!!!!!! By the way i got Shio to set my hair for this trip a day before we leave.. So that i can look good through out hahaha. If you're going for overseas trip / function / dinner events please find him to add some magic with his hair-setting! Call and book him at 6338 5250
OH HELLO AWESOME RAMEN WITH AWESOME EGGGGG!!!! I was sooooo happy cox first meal in Tokyo cost me ¥500 (SGD 6.25) only and was so good!!!!!
This is the place if any of you are keen!!! =D
Walked to Shibuya 109 cox shopping queen wanna shop haha! She damn siao!!! Spent more than half her cash on the first day!!!!!! Simi sai. Lolol. Wanna snatch my title for being shopping queen.
Chio mannequin i saw within 109! Too chio i had to snap a picture of it! The hair is dreamy max!
Bought this pair of glasses for ¥1000! But it looks so cute!!!
Duper massive chio backdrop at Samantha Vega / Samantha Thavasa shop at 109!
After shopping we went back to drop off the stuff and then meet Kasahara san for dinner!!! Walked past this shop on the way and though it looks beautiful =))) Sorry ah! Japan a lot of things i find beautiful i just have to snap pictures!!!
They booked the VIP room =DDD Everyone!!! Sam, Josh, Kasahara, Sio, Yumo san! =DDD Yumo is major nice please!!! He's helping me with Girlymake expansion plans! But anyway talking about Girlymake, i'm gonna stop sales from the site for a while cox i'd be leaving for Korea for 2 weeks!
SEE WHICH TEAM MORE SWAG!!! Hahaha. Black and White team!
Or Blue / Green team! Haha! FYI we are all mimicking Sio's pose okay. He damn bad at posing one. forever PEACEEEE and then chin up. Lol.
Sam and me ^.^ Omg totally love my hair. Hahaha. Thank you Sio!!!
READY FOR FOOD SPAM?! KIMCHI I SO VERY LOVE! We ordered many extra servings!!!
Erm.. Not so exciting.. But this is the highlight of my meal lolol. Egg soup.
While the rest go cray cray on beef and what not. This plate in particular.. Josh and every SUPER MAJOR LOVE. They say it melts in the mouth like heaven. Okay...... But if Josh say it's damn good then it is DAMN FUCKING GOOD. Lolol. He mostly either say "so-so" or "this is the last time i'm here" Lololol. Bugger think he is Anton Ego or Gordan Ramsay lolol.
More parts of the cow they ordered....... From tongue to diaphragm *i turn green*
OMG MY GARLIC!!!!! Deep fried and somehow caramelised into perfection.. In sesame oil!!!
Tofu.. I don't know i never try! Didn't feel like doing tofu cox egg + garlic already quite vegetariany lolol. So Sam ordered some pork for me but one turned out like silicon i cannot chew through lololol. So i politely pass to Josh LOL. The next pork she ordered was good!!!! =DDD
Me turning a little red cox i had like 2 or 3 cup of sweet cassis mild alcohol drink!!! It is my favourite drink in Japan restaurants now and i will keep ordering it wherever i go in Japan!!!
Omg gross hahahaha.
Okay not so gross. But still gross. Lolol. Posing with ice pop just looks gross.
Deng deng deng!!! My favourite must-have time of the day! They wanted to bring me to supermarket but it was closed! But combini is good enough!
WHAT IS IT YOU SAYING JAPAN CONVENIENCE STORE? You mocking Singapore one is it?! Ah, what? You say you much more chio?! Okay! Lolol. You all see lah!!! Japanese really add these little touch to make EVERYTHING look MUCH nicer!!!
Where else you can find pretty look dessert at a cheap price, 24/7.
Don Quixote shopping after combini~!
And then we go for food again O.O Omg these people damn siao on.
GONNA BE MY FAVOURITE WAY TO EAT A NON-FLAVOURED EGG!!!!!!!!!! Just salt grain and semi-hard boiled egg!!! I hope Josh make for me at home T.T
Super good ramen again.. What's new? And erm.. Sam looking like a lawyer in debate. Lololol. Oh by the way.. This piece of meat.. I can't even. It just melts!!!!!!!! Like how do they do ittttt!!!
My awesome travel mates =)))
By the way this is the ramen joint we went to. It's quite famous one lah. Ichiran ramen. It's open 24/7 i think. Wtfff. I am so jealous of the Japanese. 24/7 they can have awesome ramen like this!!!
And that's the end of day one!!! Half a day in Japan only and so much love already!!!

Will update with more (A LOT MORE) of my Japan trip ^.^

For now i just wanna share that i am feeling a little stressed up =(

I mean other than my surgery happening like just.. Next week..

Everyday from now till then i am swamped with work. I know it's good lah but waking up to 3 - 5 different people chasing you for work = OVERWHELMING. Lol. And i am a super-slacker everyone would know lol. But i am still happy to know that many brands are happy to work with me O.O

Thank you ah, you all very nice. But i say real one.. My schedule is pack until cannot already =X Now i only look forward to my trip to Seoul for my surgery!!! Then during recovery i still have to work from the computer lah but at least i am away!!! =DDD

But once i get back in Singapore.. I gotta start work almost immediately T.T

But i try to look at it in a more positive way also lah. Work = Money =D Also the venture Josh and i are doing are progressing great!!! We'd be able to launch it by May we hope!!! =DDD

Omg okay i think that means more work. Some more Little Thoughts Mothers' Day order is gonna be CRAZY. Lol. But keep it coming! Once the actual catalog is up i'd let you guys know!

What the heck have i been saying. Total verbal diarrhea lol.

I was saying!!! About looking at it positively!!! If i keep going like this, by next year end i can shift into a bigger house and hopefully bring MooMoo back from the shelter!!! This is the BIGGEST DREAM of my life for the longest time!!! =DDD Okay lah!!! JIAYOU ME!!! ^.^

I hope all of you enjoy your long weekend okay!!! =D KEEP ON DREAMING!!!